A vegades, com és normal, el mar s’emprenya.
I passa tot això dels surfistes, els gossos, els esquitxos i les platges inundades.
Es cabreja i, com tothom, acaba vomitant llaunes, algues, cadàvers, sandàlies i tirites.

Sobretot tirites.

divendres

pacient

Ja fa estona que només se sent el rellotge. I els singlots, els llençols, les orquídies. Sec. Miro l’enrajolat una estona. Les teves sabates, les revistes, l’estufa, el Klimt. Ha passat mitja vida i encara només el rellotge. Et noto al cap de tres butaques però m’abstinc. Evito el forat negre dels teus ulls regalim. Aquesta vegada  el final del món fa olor de cafè, tinta i espelmes. La llum, a poc a poc, s’escurça. Quan faltin escassos minuts per la foscor definitiva tu mouràs el peu com portant el compàs, com cada divendres. A fora se sentiran ambulàncies i jo, amb els dits, teclejaré abandonadament el Brahms que mai vaig aconseguir memoritzar. Ens acabarem ensopegant i em diràs –abatut- que la vida, insistent, se'ns esfondra.

6 comentaris:

Anna E. ha dit...

Enèsim Poal que fa vessar la galleda, el públic dret i gran ovació final. Fantàstic.

Xavi ha dit...

Bravo!

Balma ha dit...

Tant, voleu dir?

Cel ha dit...

No tant, cunyi, tens raó. Només és per pujar-te l'ànim! Hohohoho!! Seriosament, està super bé! A aquest pas, algun dia ho acabaràs fent tan bé com jo.

Balma ha dit...

Ets fatal... :)

Anònim ha dit...

tres interessant, merci